Wdrożenie systemu dla drukarni offsetowej AARA

Korzyści z wdrożenia:

Ogólny nadzór nad pracą zespołu. Dane do określenia rentowności bieżących zleceń i prawidłowości dokonanej wyceny. Dane do analizy i wyceny kolejnych projektów.

Grafiki na czarne tło (7)
aara_kopia z internetu

AARA Drukarnia offsetowa

W ramach projektu dla drukarni offsetowej AARA, zajmującej się m.in. produkcją i drukiem materiałów reklamowych, katalogów, wizytówek oraz produkcją pudełek i opakowań z nadrukiem firmowym, wdrożyliśmy moduł ewidencja czynności, celem mierzenia czasu trwania czynności i kontrolowania przebiegu procesów produkcyjnych.

 

Co zrobiliśmy?

Drzewo czynności w module ewidencja czynności zostało skonfigurowane zgodnie ze specyfiką działalności firmy. Wszystkie czynności związane z procesami w drukarni zostały zdefiniowane bezpośrednio w systemie. W przypadku tego wdrożenia nie było potrzeby budowania interfejsu pomiędzy Time Harmony a systemem Klienta. Do urządzeń Time Harmony podłączono skanery sczytujące numer zlecenia.

 

Jakie efekty to przyniosło?

Wgląd w czas wykonywanych czynności umożliwił ogólny nadzór nad pracą zespołu.

Na bazie parametru z numerem zlecenia sczytanego za pomocą skanera podłączonego bezpośrednio do urządzenia Time Harmony, określany jest czas trwania i poziom zaangażowania konkretnych pracowników w realizację danego zlecenia. Daje to podstawę do określenia rentowności bieżących zleceń i prawidłowości dokonanej wyceny.  Dane o czasie czynności są też bazą do analizy i wyceny kolejnych projektów.

System Time Harmony został zaimplementowany w Drukarni Aara w 2021 roku, dostarczając informacji na temat czasu trwania czynności, w które zaangażowani są nasi pracownicy jak również umożliwiając sprawne zarządzanie i planowanie pracy zespołu. Dane dostarczone przez system są nam pomocne w ocenie rentowności projektów i wycenie kolejnych zleceń. System Time Harmony jest przejrzysty i intuicyjny w obsłudze, umożliwia szybkie dotarcie do szukanych informacji. Paweł Białokur, Prezes Zarządu Aara Sprzedaż Sp. z o.o.