FIRMY MAGAZYNOWE
System do zarządzania pracownikami magazynu
CENTRALIZACJA DANYCH, JEDNO ŹRÓDŁO INFORMACJI
Time Harmony to zaawansowany system do zarządzania pracownikami magazynu, który umożliwia bieżący nadzór nad czasem pracy, obecnością, realizacją zadań i wydajnością zespołu.

WMS ZARZĄDZA TOWAREM
TIME HARMONY ZARZĄDZA PRACOWNIKAMI
System do zarządzania pracownikami magazynu
Uzupełnienie WMS o dane o zespole i jego pracy
Dane o czynnościach systemowych
Automatyczny import danych skanerowych o czynnościach systemowych. Dane przesyłane w kilkuminutowych interwałach zapewniają bieżący wgląd w przebieg pracy.
Dane o czynnościach pozasystemowych
System umożliwia rejestrację czynności pozasystemowych, nie rejestrowanych przez systemy WMS/ERP. W połączeniu z danymi o czynnościach skanerowych zapewnia to pełny i precyzyjny obraz wykorzystania czasu pracy.
Dane o czasie pracy
Harmonogramowanie, rejestrowanie oraz pełne rozliczenie czasu pracy wraz z wyliczeniem nadgodzin z dodatkiem +50%, +100%, pracy w dniach wolnych i w godzinach nocnych.
Dane o wydajności
Dzięki przypisaniu norm i parametrów do zdefiniowanych czynności system dostarcza danych na temat wydajności zgodnie w odniesieniu do pracownika, projektu, lokalizacji czy klienta.
Dane online
Scentralizowane dane o wszystkich czynnościach: systemowych i pozasystemowych oraz dane o czasie pracy prezentowane online w postaci widgetów. Konfigurowalny ekran administratora, dostosowany do indywidualnych preferencji.
Kartoteka pracownika
Dane do zarządzania zespołem na poziomie operacyjnym: badania lekarskie, kompetencje, szkolenia, przydzielone zasoby, dane dotyczące zatrudnienia.
EFEKTYWNE ZARZĄDZANIE PRACOWNIKAMI MAGAZYNU
Zyskaj kontrolę, której potrzebujesz
Time Harmony to system do zarządzania pracownikami magazynu, oparty na rozwiązaniach klasy Business Intelligence, umożliwia pełną kontrolę nad realizacją procesów, wydajnością zespołów oraz czasem pracy.
TIME HARMONY - SYSTEM DO ZARZĄDZANIA PRACOWNIKAMI MAGAZYNU
Pogłębiona analiza procesów, czynności oraz czasu pracy zespołów magazynowych
Integracja z systemem WMS / ERP
Time Harmony integruje się z wewnętrznym systemem magazynowym Klienta, automatyzując przepływ danych operacyjnych. Informacje o czynnościach rejestrowanych za pomocą skanerów są przesyłane do Time Harmony za pośrednictwem interfejsu w kilkuminutowych interwałach. Dane te, uzupełnione o informacje o czynnościach pozasystemowych, rejestrowanych na urządzeniach własnych Time Harmony, pozwalają na uzyskanie pełnego obrazu pracy zespołu oraz jego wydajności.
Wdrożenie bez integracji z systemem WMS/ERP
W tym wariancie wdrożenia wszystkie dane dotyczące wykonywanych czynności są rejestrowane wyłącznie na urządzeniach własnych systemu Time Harmony. Odpowiednio sprofilowane drzewo czynności – dostosowane do zakresu obowiązków danego pracownika – umożliwia szybkie i intuicyjne rejestrowanie czynności, co przekłada się na wysoką efektywność procesu ewidencji.



OPTYMALIZACJA PROCESÓW NA POZIOMIE GLOBALNYM
Zarządzanie czasem pracy i procesami magazynowymi w wielu lokalizacjach

Wśród naszych Klientów są firmy globalne operujące w różnych częściach świata. Instancje Time Harmony działają w Europie (Polska, Czechy, Słowacja, Węgry, Austria, Bułgaria, Rumunia, Hiszpania, Portugalia, Francja, Włochy), w Stanach Zjednoczonych, Argentynie, Brazylii i RPA.
CASE STUDY
Monitorowanie przebiegu procesów, efektywne planowanie obsady i przydzielanie zadań. Dane o wydajnościach. Skuteczne zarządzanie pracownikami magazynu.

Monitorowanie obecności, automatyzacja procesów ewidencji czasu pracy

Opomiarowanie systemów magazynowych oraz zmierzenie opłacalności zleceń VAS

Oszczędności z redukcji czynności bezproduktywnych
Sprawdź jak Time Harmony usprawnia zarządzanie czasem pracy i procesami w firmie magazynowej