MODUŁ EWIDENCJA CZYNNOŚCI
System do mierzenia czynności pracowników
PEŁNA KONTROLA NAD CZASEM PRACY
Time Harmony to zaawansowany system do mierzenia czynności pracowników, który rejestruje dane on-line na podstawie deklaracji pracowników oraz integracji z systemami wewnętrznymi Klienta (WMS/ERP). Pozwala zyskać przejrzysty obraz aktywności zespołu, efektywniej zarządzać pracą i identyfikować obszary wymagające optymalizacji.

SYSTEM DO POMIARU CZYNNOŚCI PRACOWNIKÓW
Mierzenie czasu trwania czynności
Czynności deklarowane na urządzeniach TH (czytniki, panele pracownika), oraz importowane z systemów Klienta – WMS/ERP, skanery, bramki obrotowe. Dzięki temu uzyskujemy spójny i wiarygodny obraz przebiegu pracy.

DASHBOARDY CZYNNOŚCI
Szybki wgląd w aktywność pracowników
System oferuje gotowe dashboardy umożliwiające bieżącą analizę aktywności:
Dzięki temu kadra zarządzająca ma szybki wgląd w aktualne obciążenie pracowników i może dynamicznie reagować na zmiany w procesach.
LINIA CZASU PRACY
Pełna historia aktywności
Wszystkie czynności wykonywane przez pracownika zapisywane są na linii czasu pracy, co pozwala na łatwe śledzenie przebiegu dnia roboczego. W jednym widoku menedżerowie otrzymują dostęp do danych dotyczących:
Tak skonsolidowane dane wspierają analizę aktywności w ujęciu czasowym i jakościowym.
WZROST WYDAJNOŚCI I OGRANICZENIE CZASU NIEPRODUKTYWNEGO
Poznaj ukryte rezerwy efektywności
Wdrożenie systemu do mierzenia czynności pozwala nie tylko rejestrować aktywność pracowników, ale przede wszystkim odkrywać potencjał optymalizacji. Dzięki analizie rzeczywistych danych możliwe jest ograniczenie zbędnych działań, usprawnienie procesów i podejmowanie trafnych decyzji opartych na faktach. To narzędzie, które wspiera efektywność operacyjną w każdej branży.

REALNA KONTROLA EFEKTYWNOŚCI
Identyfikacja czasów jałowych
System Time Harmony precyzyjnie wykrywa i mierzy czasy jałowe — momenty, gdy pracownik jest obecny, ale nie wykonuje zadeklarowanych czynności. Analizując dane z rejestracji czasu pracy (RCP) i aktywności, system automatycznie wylicza przerwy przed rozpoczęciem zadań oraz między nimi. Dzięki temu masz pełną transparentność rzeczywistego zaangażowania, co pozwala optymalizować planowanie, alokację zasobów i podnosić efektywność operacyjną. Wszystkie informacje dostępne są w intuicyjnych dashboardach.
MIERZENIE TEMPA PRACY W CZASIE RZECZYWISTYM
Narastające zliczanie jednostek - godzina po godzinie
Funkcjonalność mierzenia tempa pracy w systemie Time Harmony pozwala na bieżące monitorowanie liczby wykonanych jednostek produkcyjnych lub usługowych w ujęciu narastającym – z dokładnością do każdej godziny. Dzięki temu pracodawca zyskuje pełny obraz wydajności pracownika w ciągu dnia roboczego oraz możliwość szybkiego reagowania na ewentualne spadki tempa pracy.
DANE, KTÓRE PRACUJĄ
Wsparcie planowania i optymalizacji zasobów
Dzięki dostępowi do bieżących danych na temat zaangażowania w czynnosci, menedżerowie mogą:
System Time Harmony wspiera podejmowanie decyzji w oparciu o dane, a nie intuicję.
CZYNNOŚCI POZASYSTEMOWE
Rejestracja manualna w ramach procesu
Nie wszystkie działania da się zautomatyzować. Czynności nierejestrowane skanerem, ale będące elementem procesu, pracownik może wprowadzić ręcznie na czytnikach TH. Dzięki temu system odzwierciedla rzeczywisty przebieg pracy, uwzględniając również działania pomocnicze i wspierające.

SZEROKIE ZASTOSOWANIE MODUŁU EWIDENCJA CZYNNOŚCI
System do mierzenia czynności pracowników, który sprawdza się w różnych branżach
System do mierzenia czynności pracowników znajduje zastosowanie w wielu sektorach gospodarki, umożliwiając precyzyjną analizę i optymalizację procesów pracy. Dzięki Time Harmony firmy zwiększają efektywność oraz lepiej zarządzają zasobami ludzkimi, niezależnie od specyfiki branży.



