FIRMY MAGAZYNOWE  

System do zarządzania pracownikami magazynu

CENTRALIZACJA DANYCH, JEDNO ŹRÓDŁO INFORMACJI

Time Harmony to zaawansowany system do zarządzania pracownikami magazynu, który umożliwia bieżący nadzór nad czasem pracy, obecnością, realizacją zadań i wydajnością zespołu. 

sektory_firma_magazynowa

  WMS ZARZĄDZA TOWAREM  

  TIME HARMONY ZARZĄDZA PRACOWNIKAMI  

System do zarządzania pracownikami magazynu

Uzupełnienie WMS o dane o zespole i jego pracy

Dane o czynnościach systemowych

Automatyczny import danych skanerowych o czynnościach systemowych. Dane przesyłane w kilkuminutowych interwałach zapewniają bieżący wgląd w przebieg pracy.

Dane o czynnościach pozasystemowych

System umożliwia rejestrację czynności pozasystemowych, nie rejestrowanych przez systemy WMS/ERP. W połączeniu z danymi o czynnościach skanerowych zapewnia to pełny i precyzyjny obraz wykorzystania czasu pracy.

Dane o czasie pracy

Harmonogramowanie, rejestrowanie oraz pełne rozliczenie czasu pracy wraz z wyliczeniem nadgodzin z dodatkiem +50%, +100%, pracy w dniach wolnych i w godzinach nocnych.

Dane o wydajności

Dzięki przypisaniu norm i parametrów do zdefiniowanych czynności system dostarcza danych na temat wydajności zgodnie w odniesieniu do pracownika, projektu, lokalizacji czy klienta.

Dane online

Scentralizowane dane o wszystkich czynnościach: systemowych i pozasystemowych oraz dane o czasie pracy prezentowane online w postaci widgetów. Konfigurowalny ekran administratora, dostosowany do indywidualnych preferencji.

Kartoteka pracownika

Dane do zarządzania zespołem na poziomie operacyjnym: badania lekarskie, kompetencje, szkolenia, przydzielone zasoby, dane dotyczące zatrudnienia.

TIME HARMONY - SYSTEM DO ZARZĄDZANIA PRACOWNIKAMI MAGAZYNU

Pogłębiona analiza procesów, czynności oraz czasu pracy zespołów magazynowych

Integracja z systemem WMS / ERP

Time Harmony integruje się z wewnętrznym systemem magazynowym Klienta, automatyzując przepływ danych operacyjnych. Informacje o czynnościach rejestrowanych za pomocą skanerów są przesyłane do Time Harmony za pośrednictwem interfejsu w kilkuminutowych interwałach. Dane te, uzupełnione o informacje o czynnościach pozasystemowych, rejestrowanych na urządzeniach własnych Time Harmony, pozwalają na uzyskanie pełnego obrazu pracy zespołu oraz jego wydajności.

Wdrożenie bez integracji z systemem WMS/ERP

W tym wariancie wdrożenia wszystkie dane dotyczące wykonywanych czynności są rejestrowane wyłącznie na urządzeniach własnych systemu Time Harmony. Odpowiednio sprofilowane drzewo czynności – dostosowane do zakresu obowiązków danego pracownika – umożliwia szybkie i intuicyjne rejestrowanie czynności, co przekłada się na wysoką efektywność procesu ewidencji.

wybieranie czynności
czynność inwentaryzacja start_JPG
wybór czynnosci_ JPG

  OPTYMALIZACJA PROCESÓW NA POZIOMIE GLOBALNYM  

Zarządzanie czasem pracy i procesami magazynowymi w wielu lokalizacjach

Projekt bez nazwy(53)
  • obsługa wszystkich języków
  • przekrojowe spojrzenie na procesy pracy
  • ujednolicone raportowanie
  • obsługa wszystkich stref czasowych
  • definiowanie absencji dla wybranego kraju

Wśród naszych Klientów są firmy globalne operujące w różnych częściach świata. Instancje Time Harmony działają w Europie (Polska, Czechy, Słowacja, Węgry, Austria, Bułgaria, Rumunia, Hiszpania, Portugalia, Francja, Włochy), w Stanach Zjednoczonych, Argentynie, Brazylii i RPA.

CASE STUDY

Monitorowanie przebiegu procesów, efektywne planowanie obsady i przydzielanie zadań. Dane o wydajnościach. Skuteczne zarządzanie pracownikami magazynu.

opis wdrożeń_zdjęcia poziome(3)

Monitorowanie obecności, automatyzacja procesów ewidencji czasu pracy

Foliowanie

Opomiarowanie systemów magazynowych oraz zmierzenie opłacalności zleceń VAS

Skanowanie

Oszczędności z redukcji czynności bezproduktywnych

Sprawdź jak Time Harmony usprawnia zarządzanie czasem pracy i procesami w firmie magazynowej