Activity Tracking Module Implementation
FULL CONTROL OVER EMPLOYEE ACTIVITIES AND PRODUCTIVITY
Our implementations of the activity tracking module allow you to effectively record employee activity, analyze time spent on tasks and identify areas for optimization. With flexible solutions, we support companies in increasing efficiency and better managing processes.


Labour Management Project in an international logistics company
We are the main supplier of a work management system (LMS) as part of an international Labour Management project for a global logistics operator.
For the purposes of this project, we have expanded Time Harmony with functionalities tailored to the needs of global companies. We have introduced support for multiple time zones, local holiday calendars and absenteeism limits. In addition, the system has been extended to support any language, which increases its versatility and facilitates implementation in international structures. Time Harmony is a comprehensive tool that offers unified reporting and cross-sectional visibility into work processes, supporting effective management on a global scale.


Opomiarowanie procesów magazynowych oraz zmierzenie opłacalności zleceń VAS
Projekt miał na celu wskazanie wydajności procesów vs. założenia oraz wyliczenie opłacalności poszczególnych zleceń na podstawie kosztów pracy oszacowanych na bazie wykonanych czynności.
System Time Harmony dostarczył danych do wyliczenia opłacalności zleceń VAS, jak również przyczynił się do poprawy organizacji i planowania pracy.


Oszczędności z redukcji czynności bezproduktywnych
Jeden z naszych Klientów, posiadający sieć centrów logistyczno-magazynowych zadeklarował spadek czynności bezproduktywnych z poziomu ponad 20% w pierwszym miesiącu wdrożenia Time Harmony do poziomu ok. 2% po kilku miesiącach pracy z systemem.
U operatorów logistycznych, zatrudniających tysiące pracowników, taki poziom redukcji czynności pozasystemowych to oszczędności na poziomie wielu milionów złotych rocznie.


Informacja na temat liczby wyprodukowanych jednostek towaru. Identyfikacja jednostek wadliwych.
Przykład wdrożenia w firmie spoza branży logistyczno - magazynowej.
Główne założenia projektu: zarządzanie procesem produkcyjnym, mierzenie tempa wykonywanej pracy, identyfikacja towaru wadliwego. Dodatkowo na potrzeby projektu system został zintegrowany z urządzeniami kontroli dostępu tak by zagwarantować dezynfekcję dłoni przed rozpoczęciem pracy.
ZAUFAJ SPRAWDZONEMU ROZWIĄZANIU
Zyskaj pełny wgląd w czynności pracowników
Skontaktuj się z nami i dowiedz się, jak wdrożenie modułu ewidencja czynności może wspierać lepsze zarządzanie zadaniami, kontrolę kosztów i efektywność pracy w Twojej firmie.