Wersja 1.11
Zmieniliśmy sposób powiadamiania o kolejnych wersjach aplikacji. Czasami w ciągu dnia publikujemy nawet do kilkunastu zmian, gdzie nie wszystkie stanowią zmiany widoczne dla końcowych użytkowników.
Dlatego też od dzisiaj będziemy informować o tych istotnych, a numer wersji ograniczony zostanie do dwóch elementów. Obecny numer wersji to 1.11. W stosunku do poprzedniej zostały dodane następujące zmiany i poprawki, które opisujemy poniżej.
Zmiany:
- Export harmonogramów czasu pracy do systemu Optima
- Dodany numer zewnętrzny do lokalizacji, stanowiska i pracodawców
- Obowiązkowy wybór lokalizacji w eksporcie harmonogramów
- Zmiana raportów plikowych z CSV na XLSX
- Dodana możliwość otwierania zamkna elektro-magnetycznego z terminala
- Dodane ustawienia na urządzeniu pozwalające na wysterowanie zamkiem elektro-magnetycznym
- Dodane ustawienia na czynności w strukturze drzewa pozwalające na wysterowanie zamkiem elektro-magnetycznym
- Dodana informacja o urządzeniu w karcie pracy
- Zmiana wyglądu karty pracy
- Statystyki czynności w karcie pracy
- Dodany filtr po etykietach w exporcie pracowników
- Dodany filtr po etykietach na liście kart pracy
- Usunięte pole opisu z etykiet
Poprawki błędów:
- Nie można dodać karty zbliżeniowej przez użytkownika, który może obsługiwać tylko swoją lokalizację
- Nie można dodać badań lekarskich i szkoleń
- Po zmianie stanowiska pracownika ginie jego harmonogram
- Uzupełnione tłumaczenia interfejsu